quarta-feira, 2 de julho de 2008

Vídeo da conferência central do encontro Somando Esforços pola Língua

PGL - No dia 16 de Fevereiro de 2008, o Verbum - Museu das Palavras (Vigo - Galiza), foi palco das jornadas Somando Esforços pola Língua, organizadas pola AGAL. Na sequência dessas jornadas, o professor da EOI de Compostela, Eduardo Sanches Maragoto, deu uma interessante conferência subordinada ao título "Modelo linguístico normalizador e alternativas de sucesso", cujo vídeo damos a conhecer agora.

A palestra do professor Maragoto estivo virada para o modelo de língua, o modelo de correcçom, a própria correcçom lingüística no uso do galego, a dialectizaçom do galego com respeito ao castelhano e, novamente, a utilidade do reintegracionismo nestes aspectos. Muito esclarecedores fôrom os exemplos audiovisiuais analisados, como o modelo de galego utilizado no bem sucedido documentário Línguas Cruzadas.

3 pingas caídas nesta terra:

O Garcia do Outeiro disse...

Como dizo Dom Ricardo Carvalho Calero "o galego ou galego-português ou é galego-castelhano nom há outra opçom. Ou somos umha variante do sistema Ocidental ou somos umha variante do sistema central". Coma sempre engrandezendo este blogue ao que nom se lhe pode perder olho. Umha aperta irmandinha camarada.

O Garcia do Outeiro disse...

E em Septembro a ver se fazemos umha ceia todos os regeneracionistas de filologia galega, eh! Por certo, se ainda nom o leches bota-lhe umha vista de olhos ao livro de Valentim Rodrigues Fagim que seguro que gostas del [O galego (im)possível, Laiovento]. Mais umha vez saúde irmao

Carvalhais disse...

Gosto da ideia do garcia, umha ceia sempre está bem! Mas nom somos muitos eh...