sexta-feira, 11 de dezembro de 2009

A nacionalidade galega

Há uns anos, concretamente o 18 de Outubro de 2005, saia esta notícia no suplemento Crónica do jornal El mundo, "Dos Hermanos: nacionalidad, gallega". A nova trata o tema dum pai que decidiu inscrever aos seus filhos no registro civil coa nacionalidade galega, baseando-se numha resoluçom da Dirección General de Registros y Notarías onde se "reconhecia o dereito de J.C.P. a inscrever á sua filha M. no Registro coa anotaçom «nacionalidad catalana»".

Deixando á margem os erros que contem a notícia, como denomina à C.I.G. "Converxencia Intersindical Galega" en lugar de "Confederación Intersindical Galega", deixando à margem erros coma este, e outros, eu acho que a nova está bem -bem dentro do que se pode aguardar deste jornal, claro-. Mas agora, com esta informaçom nas mãos, as questões que eu vos faço são: É ageitado fazer umha campanha de toma de consciência para promover a inscriçom no resgistro civil dos nenos coa nacionalidade galega? e, pode-se inscrever um adulto com esta nacionalidade?

4 pingas caídas nesta terra:

O Garcia do Outeiro disse...

Umha notícia interessante, hai que informar-se se as crianças grandes ainda estamos a tempo de mudar a nossa nacionalidade na documentaçom.

Raíz Verde disse...

mas esto é possível, porque de ser assí há que mirar já de faze-lo!

O Garcia do Outeiro disse...

Brais encorajo-te a que te informes sobre o assunto e logo nos informes.

Tamém devemos esforçar-nos por galeguizar os nossos nomes de acordo a nossa grafia hstórica. Eu a ver se para o ano início os trámites para passar na documentaçom oficial de Antonio a Antom (realmente mudo o nome nom apenas o galeguizo, já que existe António/Antônio). O Brais acho que nom teria maior problema (bom teria que pôr Santo2000 xD), o Jorge com o primeiro apelido já que "filho de Pero" é Peres.

FraVernero disse...

tsk, tsk... hai que espreguirzase e escribir algo máis, meu santo... que a realidade avanza imparábel, e non che faltan os temas (e as teimas, e as polémicas...)

hahaha