domingo, 10 de maio de 2009

A web só em galego

Um tresillo no meio do vestíbulo para a foto amável do presidente xunto a Nuevas Generaciones. E um aquário de cristal, metáfora da transparência que vende a cada hora este partido, para que compareçam os líderes. Ontem, só Miranda e o próprio Feijóo. Os corredores aproximarom a militancia aos novos conselheiros. Ou ao revés. Beatriz Mato bicou a todo o mundo. Jogava em casa. Baltar, mais longe, contou a todo o mundo que "Toñito de Allariz" é um dos seus.

Dous deputados noveis debateron sobre em que proposta participar. Acabarom na cafetaria. Nom se perderom muito. E isso que algumha delas começou cum debate interessante. O que propujo Pilar, umha afiliada indignada ao ver que as propostas eram monolingues e em galego! "Después de darle mucho la tabarra a Alberto", a web do PP incluiu umha pestana coa sua traduçom ao castelhano. Que nom funciona. Ao receber as "boas tardes" de Feijóo, Pilar devolveu-lhe um "buenas tardes, Alberto, también para los que hablamos en castellano". Feijóo tomou nota e misturou os dous idiomas.

Para ler a nova no seu lugar de origem, preme aqui

2 pingas caídas nesta terra:

O Garcia do Outeiro disse...

Melhor assi, a sua defesa do galego e o eu "galeguismo" de pandeireta sempre foi falso, polo menos agora que encenem perante a socieade. O nosso repto e canalizar a todos os bons e generosos e amantes desta terra e desta língua contra um espanholismo que nom entende de siglas e dorme igual no PP ca no PSOE e inclusso em muitos do PCE.

Xeiteiro disse...

Canta estupidez supina neste goberno facha españoleiro! Renegados fóra da Galiza!!!!